aku bukan untukmu ツ


fuhh , aku punya title ary nhee jiwang kann ? 
haha , ada kau kesahh ke bie . 
bie ! 
ary nhe aku nak cerita kan pasal 
MUHAMMADLUKHMAN .
heyy pakcik buncitt .
gemokk na bgy tahu nhe .
gemokk bukan untukk buncit lgyy .
ada faham abg manis ?
haihh -,- hope kau fahamkann
dan aku tahu kau selalu faham aku .
malam semalam . 
kita text kann . dann aku rasa bersalah dengan capital aku 
haihhh -,- .
kau mintakk aku cerita kan pasal capital aku . 
oke aku dahh cerita . kau ucap TANIAHH .
thanx dohh . aku rasa sedihh weyhh .
bila kau cakap macam tooo .
hmm . pesanan terakhir kauu ,
kauu nak aku bahagian dengan 
CAPITAL .
thanks babe !
kau je paham kan perangai aku macam mana .
sifat aku yang kau TAKK SUKA ! 
*DEGIL*
*NAKAL*
*TAK DENGARR CAKAP*
*SUKA MELAWAN* 
*AKU JE BETUL*
*KUAT JELOUS*
oke . cukupp ! :)
kenape kau boleh tahan dengan perangai aku 
selama dua tahun nhe ? 
pelikk lahh . thanx jaga aku 
selama nhee =,=

oke stopp ! penadd sudahh . muahh !