bye HEROku sayang !


Masa  aku ketawa begitu indahnya , engkau selalu ada di sisi !
Di saat aku terluka kau hilang ke mana ?
Puas aku cari .
Mengapa kau abaikan aku dan kenapa kau sakit kan hati aku ? J .
Adakah ini terbaik untukmu ?

err , maaf :) .
*luahan perasaan oke . hope awak faham .


AWAK AWAK !
mungkin tady yang terakhir kita text =='
mungkin , kita tak dapat call awak lagi .
walaupun kita tak boleh text awak .
awak perlu tahu yang kita
SAYANG AWAK !

bye biee . ILOVEYOU.




bye bye FACEBOOK !

aku akan rindu kau punya , 
jangan risau ehh sayang !
*kawan kawan dekat FACEBOOK .
i will miss you darling 
take care ye sayang :P .


yang pertama :)


yang kedua :) 
yang ketiga :) 


oke sayangku BYE ! .
terima kasih ye selama nhe teman kan aku :')
KAU SUNGGUH BERGUNA BAGI KU !

I WII MISS YOU :( . 

jangan risau lhaa , sekejap je aku tinggalkan kau :P .
  


-PERGI MATI-