kene tipu :(


Hari menyakitkan hati ,
Err -,- . oke fine kau org :)

First cite ,
Tengah kyusuk baca doa . ada budak panggil
Nama aku , *jieha jieha . aku buad tak tahu je dan lepas too dye tunjuk cicakk . (MENJERIT) , padan muka kau jieha. Haha :D .oke beb aku sabar . cikgu bm gelak kan aku tahu . err -,- . sial punya jantan ! . grghh , sabar je lhaa *sentiase cool .

Second cite .
Budak kelas aku , Tanya aku . cam nhe .
“ehh jieha kau uzur ke? Ada darah dohh kat baju kau” .
Aku , err mana ada , *nak nagiss :') . aku tak uzur pungg .
(Buadak laki dahh tersenyum tengok aku ,dan ada juga gelakkan aku) .
Weyhh , kau nhee buadd cite je aku uzur ! aku tak uzur okee . *marah pluss malu . (ramai pandang) . lepass too , minah too kata kat aku , kau marah ke ? APRIL FOOL . *haha :D .semua gelak kan aku dan aku blahh dengan muka bangga pluss geram .

Third cite .
Lepas rehat , kelas math . n then pergi tempat ehem sekejap nak letak buku dye . aku pungg jalan dengan control macho .tiba tiba . budak laky kelas aku tegur . (hoyy jieha seluar kau koyak) . aku pungg . cepad cepad tutup , hee :) . dah tutup too aku pusing dan tengok dengan muka malu . dtg pulak bestie aku APRIL FOOL PEREMPUAN :D . dengan malu pungg berkata , bodoh lhaa sial kau org nhe ! . *sabar je lah jieha .

Last cite  .
Budak  laki kelas sebelahh , carik aku . dengan muka macam tettt ! bajet lahh too . haha . dan mereka cari masalah dengan aku , err ==’ sampai kat tangga mereka gelak kuad kuad . dan cakap TAHU TAKUTT ! . mana tak takut , kau orang ramai aku sorang , nak buli aku pulakk . grghh , bodoh punya pukimakk :P .


-THE END-


P/S : kau orang menang !
Taniahh oke kena kan aku .
Err -,- . KBYE ! ILOVEYOU .