hanya tinggal sejarah♥


awak , sekarangkan semua kenangan kita
tinggal sejarah .
malam tadi kan kita pergi MCD .
tempat selalu kita lepak . kita pakai beg awak .
awak tahu tak malam tadi MCD to sunyi je.
sebab awak dah tak ada . awak tahu tak 
abang angkat awak cakap yg awak sayang dekat saya .
sebelum kejadiaan to timpa awak , semasa awak 
lepak dengan abang angkat awak , betulkan .
awak nak tahu tak , malam tadi kita beli
burger untuk awak 
 dan pagi tadi kita letak tepi kubur awak .
kak ika n abg paan teman kita .
sedih nya bila orang yang kita suka
tinggalkan kita .
awak :') .
hari ni saya lalui sorang diri , 
saya gelak sorang sorang ,
saya pendam perasaan saya ,
saya menangis sorang sorang .
kita dah tak boleh bergurau macam dulu lagikan ?
tapi , kita dah janji kita akan kawan sampai bila bila
betul kan ?
awak nak tahu tak . 
dari semalam kita terfikir kan awak .
kita tak boleh tidur , air mata kita
sentiasa nak keluar !
kita rinduu awak lahh ! 
kita nak lepak dengan awak lagi .
awak dengarkan ?
*memang awak dengar , tapi kita 
perlu ingat yg ALLAH syg awak .

*AL-FATIHAH untuk dia .
MUHD AIMAN IQBAL
ilysahabat !