terima takdir ツ




tak percaya kodd . kau tipu aku kan ? kau sehat je kan ?
kau oke kan . kau tak apa-apa kan ! JANGANN LAHH TIPU AKUU .*mama says JIEHA KENA PERCAYA YANG DYE DAH TAK ADA LAGI KAT DUNIA NHE ! FAHAAMKAN . KITA DOAKAN PEMERGIAN DYE . 
mama , betul ke ? dye dah takde kat dunia nhe lagi ? jieha tak sempat nak minta maaf pun kat dyee !  
MUHAMMAD AIMAN IQBAL . kenape cepat kau tinggal kan aku ? sekarang aku tak tahu nak cerita dekat sape lagy bila aku sedih , bila aku marahh , bila aku bosan . siape lagi nak lepak dengan aku ? siapa lagi nak bergosip dengan aku ? 
kalau bukan kau ? kau pun ada cakap nanti aku dah kahwin dengan amir mesti dapat anak comel macam mak dye , aku pun senyum dan kau pulak gelakk kan aku -,-. dan esok nya , kita gaduh sebab bufday , betul tak ? kita lahir sama-sama tapi kau  keluar awal:) . aku pukul 6.45pm . kau 4.37am . betul takk , kau nak sambut dulu . aku lawan aku ckp kita sambut sama-sama . dan kau dahh janji ! hari ahad kan adek kau call aku adek kau kata *KAKAK , ABANG AIMAN DAH MENINGGAL . aku tak percaya weyh ! hari isnin aku pun pergi rumah kau ! walaupun jauhh aku nak pastikan kau ada lagi ! bila aku sampai rumah kau , aku lihat ramai orang . dan aku pun carik mama kauu . mama au peluk aku weyh . YA ALLAH ,aku nampak mayat kau depan aku dah siap di kapan kan . tak tahan kodd tyme uhh ,  aku rase mcm nak mati je tyme too . aku nak ikut kau weyh . semua orang text aku . kau sabar eh jieha . allah sayang kan dye . rela kan  permegian dye . *aku akan cuba berhenti menagis . AKU SAYANG KAU LAH SAHABAT . aku gembira sebab kau lah sahabat yang tak pernah buat aku sakit hati <3 . semoga kau tenang di sana :')